Mina två favoritkillar!

Veckan har precis börjat och den gjorde det med en promenad till jobbet vid 07.20! Jag trodde knappt det var sant själv men jag gick till jobbet vid den tiden, har även blivit en promenad hem. På vägen hem fick jag sällskap av mamma i lurarna halva vägen, sen skulle jag in och handla och tycker det ser så fånigt ut när man går och pratar i headset (fast ganska bekvämt) men att göra det inne på Coop kände jag att nä det gör jag ej.

Kom dock precis på att kan vara gott med nått att dricka ikväll så blir en liten promenad till ICA på hörnet tror jag. Får bli en rask promenad för ska sätta igång med maten sedan det är ju fotboll kl 19.00!

Varit ont om bilder sista tiden så nu bjuder jag på en på mina favoritkillar från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0