Lycka

Egentligen inte hänt så mycket. Jobbar och går antingen till eller ifrån jobbet eller ibland har det tom blivit både och. Skön promenad på 35 min i lugnt tempo. Idag var maten klar och färdig att serveras när jag kom hem, vilken lyx =)Har även varit och fixat gymkort så nu kan jag träna dygnet runt om jag skulle vilja de ;) fast tror jag väljer lite mer normala tider. Har en 15 min promenad dit och rätt lagom uppvärming och nedvarvning.

Nu till att tala lite om rubriken, ja jag är lycklig det är jag men inte den lyckan jag ska tala om först nu. Utan det är den lyckan Sveriges landslag visar idag efter vinsten i kvartsfinalen mot Danmark, det var äkta glädje och de var så underbart att se! Även fått se äkta glädje från besök på Legoland, lika underbart att se!

Imorgon blir det också lycka då jag äntligen ska få se honom live =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0