Bra helg!

Det var skönt att kunna gå hem från jobbet i fredags och känna att nu är det helg, trivs bra så det är inte det men varit mycket intryck första tiden. Ännu mer blir det väl veckan som kommer då jag också ska ha en inskolning. Imorgon börjar vi också gå på riktiga schemat och börjar med att stänga, så blev stängning även måndagar här nere också precis som de 3½ senaste åren uppe i Täby. Tycker schemat verkar bra och jag är ändå nöjd med mina tiden även om det nog kommer ta emot på onsdag att gå hemifrån innan 06.00 Fast man vänjer sig ju!
 
Helgen då, fredagen blev det handbollsfinal och TV tittande bara.
Lördagen var det storstädning på schemat och ja det är inge kul att städa men skönt när det är gjort! På kvällen var vi ute hos E & C och åt gott och drack gott, spelade spel och skrattade en massa.
Idag har jag varit och ätit lunch i Trelleborg och senare så tittade jag på handbollsfinalen och MFFs match med AnnaPanna. Handbollskillarna tog ju hem ett silver vilket inte alls var dåligt och riktigt kul match. Dock gick det inte lika bra för MFF då de torska matchen och får se om hjärtat har hunnit smälta förlusten när jag ska hämta honom senare ikväll när han kommer hem från Borås.
 
Nu blir det en kopp te för att förhoppningsvis förhindra att halsen blir krass.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0