Vaken fortfarande

Japp jag är fortfarande vaken och inte speciellt trött, men klar för sängen är jag så kanske ska krypa ner under täcket ändå. Förmodligen somnar jag rätt snabbt ändå, brukar på ett sätt vara så.
 
Haft ett par underbara dagar i Malmö med sol och massa mys. Orkar inte berätta så mycket nu men ska ska dela med mig av nattens bedrift.  

Ibland (enligt Tony ganska ofta) drömmer jag en massa konstiga saker. Inatt drömde jag att jag spelade basket, det var så kul fast motståndarna var rätt elaka mot mig. Kan inte minnas vilka jag spelade mot men vet att vi var två lag men ingen jag kände igen. Jaja, det blev straff för någon i mitt lag och hon missar första och andra studsar i ringen och rakt över mitt huvud. Jag sträcker upp händerna och ska ta bollen... I samma sekund vaknar jag av att jag slår i händerna rakt i sänggaveln och det gör förbaskat ont. Måste slagit i ganska hårt då Tony vaknar och frågar med en gång vad hände? 
Mitt svar, jag skulle ju ta bollen? 
Vilken boll? 
Returen! 
Tony fortfarande lika ovetande vad jag menar
Ja jag spelade basket. Ja och nu får jag ju inte veta hur det gick!

Gullig som han är blåste han och sa du somnar om och får då veta hur det gick i matchen! Med facit i hand fick jag inte de, men vi ledde iaf när jag vaknade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0