Nu kommer det

Ja jag lovade ju i söndags att berätta mer om helgen igår, men igår satte jag knappt igång datorn och när jag kom på de var klockan mycket. Gick en skön och behövlig runda med Maria igår, fast längtar till man kan gå och det är varmt och skönt i luften.

Helgen då?!
Kom ner i fredags och fick en sån god räksmörgås i Oxie och sedan bar det hemåt till A och L för att umgås lite. Blev en kväll med många skratt och nya påhitt eller vad sägs om nya trenden med morotsglasögon?
Lördagen blev en seg morgon, men ganska skönt att sova ut på morgonen utan att ha en tid att passa. Strax innan 2 begav vi oss till Trelleborg för att träffa bror och familj. Fick kramas lite med sötaste Elsa också och tänk att de kan lukta så gott. Blev en snabb runda in på HM när vi var tillbaka i Malmö. Kom ut från butiken med 2 nya jeans, en kofta och ett par strumpbyxor och några (ganska många) fattigare kronor. Men jeans behöver jag verkligen, kan inte gå runt med håliga byxor ju ;)

Söndagen var det dop på. En söt liten tjej skulle döpas och snällare barn under hela dopet får man ju nästan leta efter. Glad hela ceremonin! Efteråts bjöds det på fika, smaskigt.
Avslutade helgen med att kolla på handboll innan det var dags att bege sig hemåt igen.

                                                                            Finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0