Brev på posten

Idag fick jag ett brev på posten, lycka! Alltid kul att få brev på posten ju men detta var lite speciellt. Apropå brev fick jag rätt mycket dåligt samvete idag då jag i min väska hittade ett brev till min vän i E-tuna som jag inte lagt på lådan. Illa av mig ju, trodde hade lagt de men där låg de så fint och lyste grönt idag. Sorry!

Annars har det varit en bra dag idag, vi har gjort korvkiosk på jobbet idag. Solen sken på e.m och man känner om kinderna att solen värmer lite nu. Åhh längtar till värme och sol och sommaren.

Ska iväg till Jollen nu snart där tjejerna har träning så bara på med mjukisarna, ja för enligt de så kan jag inte ha annat än de ;) kan vara för att jag alltid har mjukisar på träningarna med de. Fast på matcher har jag ju haft jeans men då kanske inte de tänkt på de. Så nu på med mjukisar och i med en macka i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0