Blicka frammåt

Jag har så mycket framåt att se fram emot att jag borde verkligen blicka framåt Men samtidigt vill jag att tiden ska gå lite långsammare så jag hinner med allt, samtidigt som jag verkligen vill att tiden ska rulla. Svårt att förklara.

Men ska nu blicka framåt I helgen åker jag med tjejer (knappt 20 st i 11-12 års åldern) till Eskilstuna för att spela Cup. Det är så kul att få vara en del av de laget! Jag har varit där massa gånger förr och det är nått magiskt med cup, det är så kul. Ett annat sätt som ledare/coach än som spelare men ändå riktigt kul och detta ser jag fram emot.

Mer kul som händer då? Jo helgen efter kommer min bror och fru och min lilla brorsdotter på besök =) Och förhoppningsvis kommer även mr T hit då och kanske kan han få med sig någon/några skulle vara riktigt kul. Ja och går vi ännu längre fram finns det mer att se fram emot, övernattningar mm

Ja och lite långpromenader i solen skulle inte vara helt fel heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0