UNT-Cupen

I helgen har det varit full fart med basket i Uppsala. Har inte sovit där (skönt att slippa klassrum ibland). Så det blev en relativt tidig dag för tjejerna igår och en tidig morgon idag när det var avfärd från Täby 7:30. Jag sov på landet men åkte också strax efter 7:30. Vi hade två lag och efter en kvalmatch så var båda lagen i kvartsfinal i morse, kul! Ena laget fick möta ett 99 lag som för övrigt vann hela cupen och det var för tufft, tror de först fick lite motstånd i finalen eller möjligtvis i semin. De andra laget kom till semi men åkte där ut med ca 10 poäng.
Båda lagen har gjort en riktigt bra turnering och visar igen att detta är lag att räkna med.

Riktigt skönt gäng och trevliga föräldrar som är där och hejar på sina tjejer och hjälper mig och Johan vid träningarna.

Efter en avslutande lunch på IKEA så åkte några hem och några kollade på F-00 finalen och när jag kom hem efter den var jag helt slut. Kommer somna gott ikväll och jag har inte ens spelat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0