Lång dag idag

Idag har varit en lång dag, åkte hemmifrån vid kvart i åtta och kom hem strax efter åtta.

Dagarna rullar på på jobbet och på måndag börjar nytt schema, ska bli intressant att testa. Jag har fått två tidigare dagar men går hem tidigare två dagar också, gansak skönt ändå och tror kommer bli bra detta. Idag har det regnat nästan hela dagen och några gick till skogen på förmiddagen och jag och en annan pedagog var inne på förmiddagen och var ute efter lunch istället. Slapp det värsta regnet vilket var skönt.

Direkt efter jobbet åkte jag till tjejernas träning och efter den var det föräldrarmöte. Ett glatt gäng med m¨ånga härliga individer.

Nu borde jag egentligen packa men finns så mycket som är roligare än att just packa. Även om int emycket jag ska ha med mig så är det så segt. Tar nog inte mer än 5 min egentligen men ändå. Ska bara (som Alfons säger). men ska faktiskt ta reda på min resväg till Arlanda imorgon nu efter jobbet.

Tack för idag och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0