Jag blev sugen

För en av de första gångerna blev jag sugen på att träna basket igen. Hade träning med tjejerna idag och efter de tränade u18 laget (tror jag de var) och de körde 11-manna som uppvärming och då kröp de lite i kroppen på en, hade gärna kört de jag med. Det är en av de första gångerna som jag känt suget efter att spela själv.

Annars har dagen varit bra, jobbade kort dag idag och soffan var skön när jag kom hem. Tänk att man kan bli så trött efter vissa dagar och efter andra dagar är man inte alls trött. Imorgon väntar en dag med jobb och sedan ev träning eller så blir det en långpromenad kan vara ganska skönt också men hoppas nästan på det förstnämnda och bästa med de är ju jag som bestämmer vad som sker. 

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen. 

Gammal bild från USM spel mot Norrköping i Tibblehallen 2 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0