Helgen

I fredags var det ett kärt återseende med mina gamla pluggarkompisar från Lhs (täbygänget). Vi var fem stycken som hängde en hel del under skoltiden och när vi gick ut bestämde vi oss för att fortsättas ses, ja iaf 1-2 gånger per år. Nu var det 2 år sen sist, shit va tiden går snabbt! Men det kändes inte som 2 år sen och det var en massa skratt och god mat och en massa gamla minnen. Vilken kväll!

För gårdagen hade jag inga direkta planer på dagen. Blev glad när Puff ringde och frågade om vi kunde ses en snabbis i centrum hon hade ärende där. Ja så blev en liten fika med bästa Puff och sötaste gullungen. Hon börjar bli stor nu och gick omkring i centrum nästan helt själv.

Kvällen spenderade jag hos en vän som jag tyvärr träffas lite för sällan numera, tiden bara rasar iväg och vet knappt vart den tar vägen. Men det bästa är att det är så skönt när man väl ses och jag älskar de där hängen och snacken som vi kan ha. Igårkväll blev det nostalgikväll med både Tre kronor och Rederiet.

dagen idag har spenderats i soffan och nu ska jag ta tag i dagen, en sväng förbi centrum och sen tvätta och städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0