helgen

Nu så kommer lite uppdatering som inte är från sms. Det har varit en fullspäckad helg med massa kul saker.

Hjärtat kom upp redan i torsdagskväll och det var ju supermys. I fredags var det öppning som gällde för mig och sedan iväg på möte så blev en timme övertid för mig (min tidiga dag ju!) Hem och sega lite i soffan innan vi knata iväg till centrum och handlade mat. Lagom när vi kom hem så kom Garpen över med mat som hon åt och stack sedan iväg för att kolla på match i min gamla hemmahall. Skönt med vänner som kan komma förbi och ha med sig mat och sen bara gå igen, hahah men älskar att det är så ändå. Själva åt vi middag lite senare och sen bara dega i soffan hela kvällen.

Startade upp lördagen med att äta lunch med lillfavoriten och hennes mamma och pappa. Strålande sol ute så det blev en promenad genom gamla stan och där fastnade vi på en pub och tog en öl i solen.

Till middag blev det taimat på Kop Phangan i Stockholm och då det var lö på ca 1 ½ - 2 timmar blev det en drink ute i solen först och sedan barhäng innan vi kom in i själva restaurangdelen och vilken middag vi åt sen. Jag talar för oss alla tre, jag, hjärtat och Garpen att vi var bra mätta och belåtna när vi gick därifrån.

Vilken dag!

I söndags då vad gjorde vi då? Hmm inte mycket, sov länge skönt och det behövdes var tok trött. Vi spelade en del wii och jag vann ju såklart jämt ;) Juste vi var ju på Bruket och käkade middag med stora lillfavoriten (är man 8 år han man blivit ganska stor fast ändå liten) och mamman och ja resultatet mellan Malmö FF-AIK blev 1-1 jag är mest glad att AIK inte vann.

Jo vi har också beställt taxfree till resan och snart åker vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0