Börjar få resfeber...

Uch jag börjar få resfeber, käns som massa som jag måste göra som jag inte gjort. Typ PACKA, har inte ens börjat och känner hur det kryper i mig. Men hjärtat har lovat att hjälpa mig imorgon när han kommer och då kan det inte ta så lång tid, bara jag inte kommer på en massa saker jag glömt. Men tror faktiskt har läget under kontroll ändå iaf med kläderna, allt är tvättat så bara lägga fram kläder på sängen och slänga ner imorgon kväll. Fast vart ska jag då sova? Blir att ta fram kläder imorgon när kommer hem.

Har precis ringt och beställt en taxi till kl 04.00 men om det finns någon frivillig som gärna kör så välkommen ;) Just denna helg skulle mamma och pappa iväg och kunde inte köra, men de hämtar oss på Arlanda när vi kommer hem iaf.
Annars har jag växlat pengar - japp
Kollat att passet är giltigt - japp beställde nytt innan Turkiet
Skrivit ut biljett - japp
Har alla papper under kontroll - japp
Packat - nääää
Tvättat då? - japp
Börjat få resfeber - japp
Slagit in hjärtats packet - Japp eller nja både och heheh

Nu ska jag lägga mig i soffan och lugna nerverna lite innan jag ska krypa ner i sängen för sista jobbdagen denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0