Vad gör man inte för kärleken ;)

Ja vilken underbar helg det varit och en massa har vi hunnit med känns det som.

Fredags blev det fredagsmys med våfflor. Våffeldagen dagen till ära och det var riktigt gott med våfflor och var lite hungrig när kom ner också.

Lördagen bjöd på solsken och fotboll. Tänkte t.o.m. på min morbror och tänkte överraska honom men får bli till en annan gång, butiken var stängd efter matchen. Ja ni som sett tidigare vet att vi var och tittade på Malmö FFs genrep inför Allsvenska premiären. Ja vad gör man inte för kärleken ;) Men matchen var inge vidare, har sett Malmö spela bra mycket bättre. Eller så är det så att jag verkligen har dåligt inflytande på de som söt säger. Så det gäller att jag går och kollar på DIF-Malmö FF. Hihi. Hann även med en tur in på ett centrum och hittade iaf ett par jeans, även om jag verkligen HATAR att prova jeans hade jag en tålmodig med mig. Tack söta du! Ja vad gör man inte för kärleken ;)

Kvällen bjöd på utgång och säger bara inte var dag man dansar till Lasse Stefans ;) Kvällen bjöd även på en massa skratt, Fia med Hutt, mer skratt, tårar och en massa glädje. Ja en riktigt toppen kväll helt enkelt och en annorlunda utgång men skulle helt klart kunna göra om de ändå. Stämningen var på topp =)

Trodde inte skulle vara så pigg på morgonen när jag vaknade med tanke på att jag sa till sötis under natten, håll i mig sängen snurrar ;) men när jag vakna mådde jag faktiskt bra! (ja helt ok iaf) Åt en trevlig frukost med nybakta bullar, så vem kan klaga... Solen lyste även idag och vi begav oss till rangen för att slå lite. Ja man vart ju lite sugen på att spela faktiskt, är nog första gången i år som jag känner de på riktigt. Vetat att ska spela men nu blir jag sugen på de också. 

Ja söndagen betydde ju tyvärr även hemgång för min del då jag jobbat idag. Haft en sådan toppen helg med dig som vanligt och saknar dig redan massor hjärtat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0