Tisdag kom och så gjorde solen me!

Ja och dagen har bjudit på en hel del höjdpunkter, så tänkte bjuda på några av de. Fast först ska jag börja med att beklaga mig, jag som skulle vara duktig och allt imorse och cykla till jobbet (hade pumpat den och så igår) ja och idag då. Ja jag kommer inte in i cykelförådet, keytagen lyste grönt eller den där grejen man håller den emot men dörren gick inte att rubba. Jag drog och drog i den men inget hände, drog iväg ett mail när jag kom hem från jobbet så får se om den funkar imorgon eller på torsdag. Skulle ju behöva cykeln!

Jaja till höjdpunkterna då!

♦ Solen har skinit en massa idag och vilket underbart cäder det har varit kan bara njuta. Ja och den lilla poolen vi har på gården, den har barnen haft tok kul i. Haha de fick klä av sig ytterkläderna ute, en del stövlar kunde man ju hälla ut vatten ur. Men huvudsaken är väl att barnen har kul och ingen klaga en ändå gång på att de var blöta, men tror inte var en ända som inte bytte nått när de väl kom in sen.

♦ Fick en skön promenad i solen hem från jobbet. Så halvvägs fick jag se nått som man bara kunde le åt. En liten pojke och hans pappa (jag antar att de var som och pappa) som står vid en vattenpöl som barnet som kanske är i 3 års åldern står och hoppar i och pappan bara tittar på. Barnet såg ut och ha jätte kul och pappan log lite, till det hela hör det att barnet hade bara stövlar och vanliga byxor och jacka. Fri uppfostran eller så bara såg pappa att barnet hade kul?!

♦ Fick ytterligare en härlig promenad hem från tjejernas träning i Jollen. Ja och visst den var inte att klaga på den heller men idag var de många 24 st... Tur att hade stor hall.

♦ Glad för DIN skull nu, verkar som en del bitar faller på plats och det är du värd.

♦ Bara 3 dagar kvar till fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0