söndag kväll

Ja blev en del tvätt och fortfarande inte lagt in i garderoben...illa. Men kom av mig lite. Pappa kom förbi och skulle hjälpa mig med två saker och inget av de ville sig utan mitt lilla tavelprodjekt får ligga på golvet en liten stund till innan jag löst de helt klart, men snart så. Inhandlade saker idag i centrum så. Träffade även på Mutola i centrum som kom haltande från tåget. Fick skjuts till Valla Tai och hem till henne och äta lite mat sen var jag hemma lagom till Solsidan. 

Hunnit med att växla några ord med min bror också som hade änglavakt i Torsdags och vi tackar för de, uch kunde gått riktigt illa. Bra regel de infört nu hemma, inga tofflor i trappen! Uch får inte skrämmas mer sådär, ÄLSKAR DIG!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0