Måndag är så mallig först han är...

Ja och jag är glad att denna måndag snart är slut, ska snart krypa ner i sängen hade jag tänkt. Var så toktrött när jag vaknade imorse och ville bara ligga kvar i sängen.

På jobbet rullade de på och fick mess av pappa som sa att jag kunde väl lämna bilen när jag slutade. Okej jag går från Ellagård istället för från hela vägen från jobbet. Det blev inte så, fick skjuts av pappa hem istället han skulle ändå ut och åka. Så kom hem och har diskat, pumpat cykeln och gjort klart mitt fotoprojekt. Nu ska den mer eller mindre bara upp på väggen.

Imorgon är det en full dag, massor som händer och jag ska cykla till jobbet tänkte jag så upp i tid. sen iväg och träna tjejerna i Jollen och sen hem igen och köra ett gympass. Näää nu ropar soffan och min mysfilt på mig. Fast ska vara smart och krypa ner i sängen i tid också inte sova i soffan.

Imorgon får vi se om solen kan titta fram också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0