Kalashelg!

Ja helgen har varit kalashelg i många bemärkelser. Haft en kalas helg och även haft en del kalas. I fredags blev man ju ett år äldre och planerna för fredagen sprack när det vart kräksjuka på natten till fredags dit jag skulle. Nää kunde och vågade inte riskera nått. Mycket tråkigt :( men var förbi och hämtade upp en jätte fin bukett med tulpaner. 

Spenderade kvällen hos mamma och pappa istället, det var trevligt det också. God mat och trevligt sällskap. Fick lite paket också. Började med att jag fick en till bukett med tulpaner och även en vas till. Mamma och pappa sa vi trodde inte du hade de hemma, de känner mig ganska bra ;) Hade tagit med mig paketet jag fått på posten av Magnus och Lina (ja och katterna) också. Tänkte också på vägen hem att detta är en av få födelsedagar som jag inte har ätit ihop med Garpen hemma hos mamma och pappa. Annars har hon liksom varit där i en massa massa år.

På lördagen var lite släkt här från mammas sida (de som bor kvar här nu). Blev trerätters med lite hjälp av pappa och även om det inte blev pappas special verkade alla mer än nöjda. Det är alltid extra kul när maten går hem ;)

Söndagen blev det lite fika med fruktsallad då H o S och lillskrutten kom förbi. Även Mutola kom förbi och smaka lite. Söndagskvällen avrundades med lite rester från lördagen med trevligt sällskap och sen var det Solsidan ja kunde helgen blivit bättre? Skulle vara att sötis inte jobba utan var här då, men får träffa honom nu på fredag igen :)

Bjuder på lite bilder i ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0