Helgen i Skåneland

Helgen spenderades som ni säkert förstått i Skåneland, en liten bit utanför Malmö. Kom ner till Skåne under fredagskvällen efetr suttit på ett tåg i några timmar... Blev hem och bytte om lite och sen fick vi skjuts in till stan. Där blev det 3 rätters middag underbart gott var de, Italienskt (pappa du hade älskat de). Vi gick vidare och tåg en öl för att sedan gå vidare till flera öl. Där splittrades dock tyvärr matsällskapet men tack för en jätte trevlig middag. Vi åkte vidare in i stan och mötte upp söts syster och lite folk. Var på typ en pub som hade livemusik och ja det blev lite fler öl... Kvällen slutade med bussfärd hem och hemma lagom strax efter 3 tiden. Sov gott kan jag säga efter att ha gått upp strax innan 6 på morgonen.

Lördagen bjöd på sol och en promenad i skogen. Var mysigt och en trevlig promenad och den rundan kan jag tänka mig springa senare i vår/sommar. Kvällen spenderades i soffan framför melodifestivalenkatastrofen.... Nää enligt min mening van ej rätt låt. Senare blev det lite golfspel med ps3 och tur att någon hade tålamod med mig för instruktionerna var jag inte så haj på att ta in. Blev en runda tillslut och tävlingsmänniska som man är var jag inte så nöjd...

Söndagen bjöd på hemmamys i soffan, ja lite golfspel på ps3 han vi med och lite skidor på tv också. Gick betydligt bättre denna dag än dagen innan och jag lyckades tom vinna =) Helgen avslutades med en super god middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0