veckan än så länge...

Ja denna vecka har varit minst sagt full... Börja med att stänga i måndags som vanligt, igår var det föreläsning, Maten i förskolan i 4 timmar. Enligt mig lite långt men intressant jag har lite svårt har jag för att koncentrera mig mellan 17-21 när jag jobbat under dagen först. Idag har jag varit på halv dagskurs, Hållbar utveckling och den växte i mina ögon. När man hunnit reflektera lite under dagen så blev den bättre och bättre. Får se hur vi går vidare med detta, på nått sätt lär de bli iaf.

Imorgon träning med tjejerna och en vanlig jobb dag, nää har ju ett läkarbesök inbokat på morgonen. Men fredag är en vanlig dag.

Idag när jag kom tillbaka var barnen minst sagt konfunderade att jag satt vid "frökenbordet" och åt. Där kan man tydligen inte alls sitta och äta. men kände inte att sitta helt själv vid ett lågt bord och äta så fick bli de.

Innan jag var på rast idag fick jag 1000 frågor av en liten parvel. Hon var så allvarlig men samtidigt var de så oskyldigt. Lite gulligt var det faktiskt, hon satt verkligen och funderade.
Bla kom frågorna: Har du en prins? Vad heter han? vad brukar ni göra? Har ni varit på bio ihop? Brukar ni pussas? Har du SOVIT ÖVER hos honom? Pussades ni på bion? Så helt plötsligt, jag har sett folk pussas i en rulltrappa. Sen fler frågor, är du gift? ska du gifta dig? Vad får man när man gifter sig? HAHAHA värsta utfrågningen.

Ja ibland kan man bara le! (ganska ofta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0