Cykelpremiär

Ja den blev uppskjuten någon dag men idag var dagen D inne jag skulle cykla till jobbet igen. Igår stod jag och "träna och träna"  för att få upp dörren när jag väl kommit på hur jag skulle lösa de. Så idag blev det en skön tur till och en skön tur från jobbet och även till tjejernas träning. Skönt att kommit igång med cykeln igen, har längtat lite efter den.

Nu ska jag packa och sen ta en dusch innan jag ska krypa ner i sängen. Imorgon är det lång dag på jobbet sen så direkt till Arlanda (kommunalt) för att flyga ner till Skåneland. Ja så tyvärr missar jag en vecka i fjällen, blev medbjuden dit av ett barn nästa vecka. Gulle!

En annan kul sak från jobbet idag, barn söta med deras fantasi. Vi hade rörelsebana idag och jag slängde ut en massa krokodiler på golvet. Krokodilerna är laminerade bilder på krokodiler, som vi sen sa barnen skulle akta sig för. De gick in med en sådan skön inställning att de verkligen var riktiga så de nästan trodde på de själva. Hahha pluttar.

Fredagsmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0