Blev ingen sovmorgon idag inte...

Idag var tanken att jag skulle sova ut ordentligt. Nja riktigt så blev det inte, rättare sagt blev det inte så alls! Jag sov lite halvdåligt från 6 tiden och när jag vaknade kl 8 så kunde jag inte somna om. Bestämde mig efter knappa 30 min att gå upp ändå. Trodde verkligen skulle somna i soffan men icke.

Kl 10 bestämde jag mig för att gå ut på promenad och kl 12 gick jag ner till gymmet och det var en underbar känsla att komma hem vid halv 2 tiden och insett att jag har redan hunnit med att vara ute i solen under en timmes promenad och även hunnit med att göra ett gympass.

NU har jag tvättat en massa och nu bara slänga in de i garderoben och diska som gäller, sen tror jag det blir soffan ikväll, vet en som kommer somna gott inatt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0