Turkiet bilder

Saknar Turkiet och tiden vi var där, vill tillbaka och njuta. Tiden som kommer finns visserligen en massa kul planerat och kommer få träffa Tony min prins en massa nu och det är underbart ♥

Låt oss nu drömma tillbaka för en stund.

Arne krokodil hade egen pool, inte illa!
 

Lättare sagt än gjort att komma upp på madrassen...


Undrar vad som finns här?


Magisk utsikt


Tänkte på dig Maria ;)


Här inne vet jag en som hade trivts, hade kunnat spendera hela dagen här...


Nu blir de lite ihopklipp











Kommentarer
Postat av: Lia

Fina bilder:) Både ser ut som, och låter som att ni hade det bra:) Kram

2011-06-09 @ 10:36:12
Postat av: Anna Panna

Åh, jag saknar med turkiet!!

Vilka fina bilder =)

Men... Hur hamnade Djurgården på Kärlek??? Haha.



kramar från Anna Panna

2011-06-09 @ 16:00:43
Postat av: Carpediemdamen

Bra att mitt jag kan påminna dig... vart du är är! ;)Kärlek!

2011-06-09 @ 21:17:15
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0