Söndag - veckan går för fort

I vanliga fall hade det ju varit jobb imorgon men eftersom det är nationaldagen är vi lediga. Själv jobbade man i fredags men får iaf tre dagar ihop med ledighet. Visst hade varit skönt att vara ledig fredag och då fått hela fem dagar ledigt i rad. Men precis haft en veckas semester och kan behöva den dagen jag får för fredagen sen istället.

Igår åkte jag upp till landet och hjälpte till med lite grenar som skulle bort. Även om massor redan var gjort när jag kom. Var super härligt väder när jag kom upp och blev lite fika och så på altanen innan jag slockna framför så ska det låta i soffan därinne. Grillat till middag sen slår aldrig fel och inte en fördrink ute på altanen heller innan ;)

Idag så fixade jag äntligen mitt medlemskap på golfklubben och är riktigt nöjd med utgången. Nää kunde inte ha blivit bättre och jag är fullvärdig medlem inte greenfee-medlem som jag hade tänk från början. Gick även årets första 18 hålsrunda med ett godkänt resultat. Var ganska kul ändå att lira, speciellt de hålen man lira bra på. Men det jag vart mest förvånad över var faktiskt att jag inte tappat någon större längd?! Väntar fortfarande på årets första birdie men hade chansen på minst 3 som sen blev par, gjorde lite till par också utan birdie puttar.

Nu får vi se när nästa runda blir och vart den blir.

Planer inför imorgon är inte riktigt spikade, beror lite på väder. Verkar som solen ska skina men frågan är hur varmt kommer det blir?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0