Solen skiner och jag är mest inne...

Jag har såna här dagar världens bästa jobb, ja det är iaf vad vi många gånger får höra av föräldrar. Men jag tycker att det är det bästa jobbet jämt faktiskt, jag trivs toppen. Jo klart att det är lite skönare när solen skiner och man (barnen) slipper galonisar som ska på och av och allt blir blött. Fast de älskar ju att leka med vattnet så de klagar ju egentligen inte då heller.

Men såna här dagar när solen skiner och det är över 25 grader varmt och man får vara ute hela dagarna och jobba vem klagar då ingen. Nää men det är det där ju också att jag har knappt varit ute varken idag eller igår och risken är att blir inne en del imorgon med. Vi (målare) målar om och ska bygga om två avdelningar inne nu så jag och en kollega har varit rätt mycket inne just nu. Det kommer bli SKIT bra när det är klart och nu väntar vi mest på att målningen ska bli klar så kan vi komma igång med att möblera också.

Men nää jag klagar inte heller för är skönt om så mycket som möjligt är gjort så kan man njuta av solen lite sista veckan på jobbet. Tur att barnen är så trivsamma med allt som de är och att det är fint väder, annars hade det varit tuffare, nu går det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0