Måndag-Tisdag

Blir ett försenat GRATTIS till mamma idag istället för igår. Direkt efter jobbet igår åkte jag upp till mamma och pappa på landet. Hade med mig en kruka med minirosor och en magnet och en nyckelring, de riktiga paketen får hon på lördag när Tony är med. fick grillad kyckling och bulgur igår, riktigt gott! Till efterrätt var det nån chokladtårta av nått slag eller inte tårta men nått sånt och jordgubbar till de. Smakade en liten bit men mäktig var den. 

När de sen tittade på Tv fick jag upp datorn och skulle försöka boka lite biljetter, men det var lättare sagt än gjort. Slutade med att Tony fick boka de åt mig eftersom datorn är segare än segast på landet ;) Men klagar inte man kan iaf använda den och kan koppla upp sig med mobiltbredband.  

Insåg imorse att jag glömt jeansen hemma och fick ta shorts idag också, men med facit i hand så var de riktigt bra. Jeans hade kunnat blivit varmt idag. Fick skjuts av pappa till jobbet och så här på kvällskvisten kom jag på att cykeln står i Ellagård, smart.

Sommarfest på jobbet och fick fint packet av alla barn och föräldrar och en blombukett av en familj, behöver inte vara mycket för att det ska vara gulligt eller lite omtanke bakom. Tack!

Kan också berätta att min telefon är på väg tillbaka till Sverige =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0