Kaos i tvättstugan

Hur stora är oddsen att två av tre tvättmaskiner lyckas paja?! Ja och ena maskinen i tvättstugan höll på att behålla min tvätt! Ja det kan man fråga sig.

Gick ner i tvättstugan igen och hoppades att den maskinen som blivit knas var klar, men icke. Nu stod det 18 min istället och sen helt plötsligt 0 min. Bra då kan jag ta ut den tänkte jag, trodde jag ja. Kaos jag får inte ut tvätten ur maskinen. Ringde i smått panik till mamma som kom och lugna mig, men kunde ju inte hjälpa mig få ut tvätten. Som tur fick jag smshjälp av älsklingen som tipsa om jour på fastigheten som jag ringde till och fick hjälp av. Stängde av huvudströmbrytaren till tvättmaskinen och efter 20 min kunde jag trot eller ej öppna maskinen =) Men ska göra en god insats imorgon när jag vaknar att ringa felanmälan.

Blev inte mycket dammsuga ikväll, ja fanns ju sina själ blir att göra direkt imorgon.

Nu god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0