Kalasfirandet i helgen

I Lördags firades mamma som fyllde jämt i måndags. Hon fick paket från mig och Tony och även Magnus som fyllde år i fredags fick sina paket. Paketen verkade uppskattade och mamma bara skratta när hon tog upp älgskyltskudden. Ja vi andra också för den delen.

KL14.00 väntades gästerna komma men en stund innan började bilar som körde förbi tuta nere på vägen. Ja ni får se bilder nedan. Jag hade sagt till mamma att jag skulle göra det, men undrar hur mycket hon verkligen trodde att jag skulle göra det. Hahaha skulle gjort mycket för att se hennes bli igen när hon fick se skyltarna för första gången eller när första bilen tuta. 

Kalaset vart jätte trevligt och helt ok väder, inte för varmt och inte för kallt. Blev till och med ett dopp i sjön på eftermiddagen. Ja när lillkusinen säger Lena du badar alltid, så klart du ska göra det nu med ja då kan man ju inte göra henne besviken. Helt ärligt trodde jag det skulle vara kallare i vattnet, även om det inte var allt för varmt nu. 

I Söndags regnade lite grann på morgonen men ju längre dagen gick ju mera regnade det. Det blev en fika med mamma, pappa, Magnus, Lina och Tony vid Steninge slott innan Magnus och Lina åkte hemåt igen. Jag och Tony åkte till Solnaland för att fira lillprinsessan som också hade kalas på Lördagen. (Så blev att fira henne dagen efter.) 

Första skylten

Andra och sista skylten 
(på långt håll)

  
(och närmre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0