Hemma igen efter en toppen helg

Anar att jag haft den där rubriken x antal gånger förut. Men japp så är det att denna helg snart är slut och det har som vanligt hänt en hel del. Fast när jag kom hem idag hade jag ingen lapp eller brev med någon telefon i så blev lite ledsen men då kommer den väl i veckan och då blir jag TOK glad, som jag väntat. (Ja det var ju det där med att skapa sig ett beroende) ;)

Helgen har varit bra med missat lite det där med kamera, speciellt på midsommar men var ju andra som tog kort. Men hade iaf utan kamera jätte trevligt, men mer om det och allt annat som hänt i helgen imorgon för nu blir det TV en liten stund sen sängen.

Natti folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0