Hejhej bloggen igen

Ja jag som hade tänkt och blogga och berätta om min resa men så blev det inte riktigt. Fick besök i tisdags och idag åkte tyvärr min älskling hem igen, men vi ses nästa fredag och sen efter de nästa helg och ja en massa helger på rad och snart är det semester ihop igen =)

Fick ett samtal i måndags kväll, när slutar du imorgon, när slutade du på onsdag, ledig torsdag va? Hmm mer än så fick jag inte veta, men klart jag hoppades innerligt på att det var så att han skulle komma och nästan timmen senare (kändes som lång tid iaf) ringde han och fråga om jag bjöd på middag imorgon (tisdag) jo visst kunde jag de =) Gulliga pappa hämtade upp Tony på Arlanda i Tisdags medan jag jobbade och när jag kom hem var han där och vänta på mig, lycka! Blev en löparrunda i tisdagskväll men sedan vart det inte jag som bjöd på middag, Tony fick laga den fast jag betala...Så lite fick jag bjuda på, men har man en kock till pojkvän så ;)

Onsdagen var det planeringsdag och vi kom en bra bit till på vårt projekt på jobbet och det är verkligen super spännande. Möte på tisdag för alla föräldrar och ser fram emot vad som händer även om risken finns att blir lite rörigt innan semestern men i augusti är förhoppningsvis allt fint igen!
Kom hem efter jobbet och totaldäcka i soffan. Fick en hemmagjord smoothie och piggna till lite och på kvällen var vi hos Puff och lilla prinsessan. Blev lite vin och kortspel, jag förlorade =(

Idag hade vi bestämt oss för att åka och spela golf. Först var vi dock hemma hos mina päron och leta efter golfklubbor som skulle finnas där men som inte fanns av en fin anledning. Pappa hade redan hämtat de! Fortfarande får jag inte ihop hur mamma kunde glömma sina nya golfklubbor hemma i Täby?! HAHA
Blev en runda på 13 hål (4 uppvärmningshål) och Tony var jätte duktigt, 18 pinnar på 9 hål, inte illa! Kom tillbaka till stugan och fick middag direkt från grillen.



Måste säga att det hänt grejer med spelet sen förra året då han spela första gången! Nu är det mer avslappnat och mjukare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0