Det vill sig inte

Nää det vill sig inte just nu för mig, så var tvungen att ta en 5 min andas paus.

Dagen idag, jobba 8-16.30 helt ok dag. Cykla hem gå till centrum, möta mamma, köra hem mamma och iväg och handla. Köpte sånna där fula foppatofflor idag. Nedsatta och alla säger de ska vara så sköna så ok, jag ska ge de en chans på landet. (Brukar ju annars låna mammas där och de är för små).
Sen hem laga mat och sätta igång tvättmaskin. Då gick de galet, den vill sig liksom inte. Det är precis som att den inte kan hoppa mellan de olika grejerna den ska göra. F*N!!! Maten blev försenad och in på datorn och kolla om tvättstugan var ledig, tack för de. Då hinner jag med mina två maskiner som är kvar och torka de också. Kommer ner efter ca 35 min och ena maskinen har blivit knas så den är det 24 min kvar på. På med den igen och laddar en till maskin med redan blöt tvätt (den från min egna maskin) och när den är klar har tvätten 30 min på sig att bli torr. Undrar om jag klarar de?!

Nu har mina 5 andas minuter tagit slut och jag ska ta fram dammsugaren, ja bara för jag älskar att städa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0