Några dagar på landet

Så har man varit uppe på landet i några dagar. Kom upp i Söndags eftermiddag och fick god grillad middag. I Måndags var jag och mamma ute och spelad golf, min andra 18 hålsrunda på Johannesberg! Spelade väl ok, men hade verkligen inget flyt alls. Är ändå rätt nöjd med rundan och peta i hela 3 fåglar (birdies).

Måndagskvällen behöver vi inte tala så mycket om... Mamma åkte hem med Lukas för att ta honom till veterinären på tis morgon så jag var kvar själv i stugan. Detta tycker min kära pojkvänn var jätte kul och drog igång en massa historier som jag inte uppskattade lika mycket som han gjorde. 

Imorse när vakna strålade solen och det var nästan perfekt golfväder, det blåste lite mycket bara. Rundan idag var riktig tråk golf för min del första 9 inget ville funka riktigt, tur att det gick bättre för mamma då. Tävlingen idag var bästboll och jag och mamma spelade som sagt. Jag fick i en birdie på 3:an iaf men de gjorde mamma så klart också och hon fick mer poäng för sin än jag så mitt resultat räknades inte ändå. För att samanfatta rundan så kompliterade mamma och jag varandra riktigt j*kla bra och vi skrapade ihop 45 poäng och på de kom vi 3:a! (av 18 lag) Vi gick -1 de sista 9:e och jag petade i 2 till birdies.

Ikväll sover mamma och Luke här också det känns faktiskt ganska tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0