Jakten på rosa

Om lite mindre än två veckor ska jag på 30 års fest med tema rosa. Temat är ganska stort och ger utrymme att komma i nästan vad som helst, synd att de inte hade rosa kanindräkter på Liseberg kunde ju köpt en sån då. Fast med lite eftertanke hade jag aldrig gått i de ändå ;)

Men har min rosa OnePiece, fast tror den kommer bli lite varm att ha på sig...men på kvällen kanske. undrar dock om det är ok att komma i OnePiece på ett 30 års kalas? Jag vet dock att ena värdinnan har en likadan och den kommer säkerligen vara med på ett eller annat sätt, eller?!

Tony kommenterade en kväll när vi gick ner till bastun, bli inte ledsen nu men lilla prinsessan var sötare i sin än vad du är. Ja jo jag kan hålla med om att man ser ut lite som en jätte bebis, men den är underbart skön och jag älskar min!


Kommentarer
Postat av: Linda

Och den ena värdinnan kommer att ha sin tillgänglig ifall det blir kallt! ;)

2011-07-05 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0