Imorgon Skåne

Imorgon flyger jag äntligen ner till Skåne igen, fast nu ljög jag...Det gick av bara farten att jag skrev att jag flög. För 15.21 ska jag sitta på ett tåg för att åka ner till Malmö. Åker x2000 1:a klass, inte illa ;) men varför boka 2:a klass när 1:a är billigare med SJ Prio kortet! Fick 50 % på de biljetterna så betalar inte ens 300 kr till Malmö i 1:a klass, det tycker jag är helt ok.

Ska spendera ett par dagar i Skåne innan vi kommer flyger upp till Arlanda för att spendera ett par dagar här uppe tillsammans.

På lördag är den fest med tema rosa och idag bytte jag outfit eller ska ska kanske göra de, men lutar kanske mot de. Köpte iaf ett par som jag tyckte lite roliga örhängen idag och lite mera. Det får ni se efter festen vad det blev.

Sen har vi egentligen inga planer på vad vi ska hitta på.

Nej nu ska jag fixa klart en liten sak som ska ha med mig och sen packa ner lite saker. Imorogn innan jag åker in till stan ska jag hinna med att packa klart (om jag inte gör de ikväll) dammsuga, byta underlakan och träffa Mutola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0