Imorgon jobb igen

Japp så var det jobb imorgon igen. Har visserligen riktig sovmorgon imorgon och börjar inte från 9.00 skönt första dagen. Nästa vecka är jag tillbaka med min 8.30 måndagar igen. Visserligen stängning men ganska skönt att få sova den där stunden längre på måndagsmorgon.

Så tre veckor har sprungit iväg väligt snabbt tycker jag. Solen var ju mest framme innan jag hade semester men kan egentligen inte klaga ändå för jag klarar inte av att ligga och sola en hel dag ändå, jag blir tok rastlös, hahah. Nån timme går det väl bra men sen måste hitta på nått bada, kasta boll eller ja helt enkelt hitta på nått. 

Har hunnit med att spela lite golf också, ja inte många rundor men några stycken och säsongen är inte slut ännu, det är långt kvar på den.

Får gärna vara varmt och skönt väder hela Augusti för det är så skönt när man kommer tillbaka till jobbet och kunna vara ute nästan hela tiden då. Visserligen har vi lite inne att göra nu men hoppas det mesta är gjort de två första veckorna.

Sen längtar jag massor till 1 Oktober då jag och Tony flyger till Mallorca en vecka på semester. Vi ska bo i en längenhet på Marins Cala nau och jag längtar verkligen massor.

Nu ut i solen en stund innan jag ska in i Centrum en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0