Helt sjukt eller kanske ska säga oväntat!

Sitter och följer Glasgow Rangers - Malmö FF i Champions Leage kvalet. Följer matchen på everysport och därifrån fick jag en länk att tom kunna se matchen. Egentligen är jag inte ett stort Malmö fan men har man en pojkvänn som älskar de kan man inte annat än tycka om de lite iaf. men på lördag när Malmö möter Djurgården hejar jag såklart på Djurgårn!!!
Men nu var de inte om de detta skulle handla om. För nu har matchen börjar igen och ja Mslmö leder just nu med 1-0 borta mot Glasgow Rangers. Mål i 18 minuten och detta chockade nog alla. Kan bara hoppas de håller detta. Ja jag erkänner just nu håller jag tummarna för Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0