Andra semesterveckan!

Efter en vecka av mobilinlägg blir det nu ett helt vanligt inlägg. Haft en toppen semestervecka med hjärtat och vi har både varit i Skåneland och här uppe i Täbyland. Kan dra veckan lite kort:
Fredag tåg ner för mig till Malmö och kors i taket tåget var 10 min tidigt! (jag gillar sj-prio på sommaren, 1 klass billigare än 2 klass)
Lördag 30*2 års fest i Oxie. Tema rosa, riktigt kul fest!
Söndag bara allmänt göra ingenting dag, spela tv spel mm.
Måndag,
vet knappt vad vi gjorde. Spela iaf minigolf på e.m
Tisdag, tur förbi ängelholm och kusinerna och sen till Torekov.
Onsdag, flög vi båda upp till Stockholm. Hann med en 9 hålsrunda på JOhannesberg och sen det ingen förstod när pappa spöa alla i kubb ;)
Torsdag, regnade hela dagen trots de lektion med Mike och sen några hål från gulsvart. Hem och bara göra inget.
Fredagen bjöd på fint väder. Buss till Waxholm och sen båt därifrån till Stockholm. Mötte upp Susan och promenad till Grönan, blev en del åka av och 5 kamp.
Lördag Golf på Tv typ hela dagen och sen fotboll framför datorn på e.m
Söndag Återigen till Stugan och golfa och åt middag innan tony skulle hem igen. Mamma och Susan fick se sig besegrade i kubb av mig och Tony.

Ja så är det åter måndag och jag drar mig nog upp till landet i kväll. Blir nog en golfrunda imorgon och sen vad resten av veckan bjuder på får vi se. Jag vill hitta på nått kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0