Vem har satt upp ingen reklam på min dörr?

Ja det var frågan jag ställde mig när jag var på väg att sätta nyckel i dörren. Först reagerade jag att grannen mittemot har ingen sån skylt och har hon satt upp den nyligen eller? Sen när jag såg att det satt en skylt ingen reklam låt bara mig vara i fred på den som jag trodde var min dörr kollade jag lite snabbt på namnskylten och insåg nej jag bor inte här. Då slog de mig att när jag gick in i hissen och tryckte på våningsnumret så tryckte jag även av misstag till den undre våningen, hahaha jag hade gått av på fel våning. Är man lite trött eller har lite mycket i huvudet när man går ut genom hissen på fel våningsplan.

Varit nere på tjejernas träning och bestämde mig att inte träna själv ikväll utan köra ett pass imorgon när skutar tidigt. Var ett bra val för har så ont i huvudet just nu och ska lägga mig i soffan och vila lite. Har en halv grape som jag ska äta, mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0