Upprörd

Nää inte över handbollsmatchen faktiskt, eller var ju skit trist att de spelade som de gjorde men tyvärr inget jag kan göra åt.

Nää utan blir lite upprörd hur man kan ha så dålig timing och ringa just då som man gör när man gjorde. Man gör bara inte så!!! Nu får vi ser hur allt löser sig men lite rädd för att stämningen kommer vara lite låg ett tag. Men måste se frammåt nu och allt kommer säkert lösa sig. Pratar i gåtor, ja jo men kan inget annat säga nu. Inte mer än att jag är inte direkt drabbad utan har ändå mitt på det torra men bli ändå upprörd man ringer inte bara då, man kunde gjort de lite annorlunda även om det inte var helt oväntat men ändå.

Så nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa ner i en nybäddad säng. Problemet är bara att jag måste bädda först, har inga lakan i sängen =(

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0