Skönt med helg nu

Är skönt att det är helg idag och ikväll ska jag faktiskt försöka sova lite tidigt ja för att vara fredag då ;) Så frågan är om jag ska sätta mig och börja på pusslet fick i julklapp eller om jag ska hoppa de. Risken är att om jag sätter mig att jag blir fast i flera flera timmar...Fast nu har jag tråkat framför datorn tillräckligt så tror det blir lite pussel ändå. Skulle kanske egentligen kunna gå och lägga mig men risken är att jag vaknar tidigt imorgon vid typ 6 eller i natt. Vet inte vilket som är värst?!

Även om ska upp ganska tidigt imorgon så är det bättre en än vardag. Blir hämtad 8.45 och sen ska jag till Lidingö för att spendera dagen i en baskethall med småtjejerna. Men är kul och ja annars hade jag aldrig gjort de ju.

Från Lidingö blir det hem till mamma o pappa och äta middag och förhoppningsvis hinner jag se lite handboll också imorgon, Sverige spelar ju.

Dagen idag har varit bra, vi har rätt lugna fredagar då vi har många borta, idag var nästan halva gruppen borta... Fredagar är på det sätter sköna att avsluta veckan med. Efter jobbet blev det träning och det känns som att tiden på crosstrainern går fortare och fortare. Idag blev det 15 min random och sen 15 min hill....Så skönt när man var klar och hemma och nyduschad.

Nu till soffan och om en vecka blir det någonannans soffa och jag längtar massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0