LIte om julen

Sitter här i en av mina underbara julklappar jag fått. Det jag sitter i nu är en underbar fleece morgonrock och har precis tagit en härlig varm dusch.

Julafton spenderades hemma hos mamma o pappa (som alltid förståss) där var också Storebror och fru, morbror och fru och deras tre barn plus Pysens man. Julafton är alltid julafton och det är helt underbart! Tänkte lägga in lite bilder eftersom bilder oftast säger mer än 1000 ord, men då jag inte har några bilder på mina julklappar från julafton ska jag försöka komma ihåg vad jag fick.

* Morgonrock i fleece
* Stor kniv
* Örngott
* Disktrasor
* Lite olika spel, perfekta i små format
* Pussel
* Pizzatallrikar
* Ljus
* Tavla med foto
* Salt och saltskål
* Hopfällbar pall till hallen
* Martina Haags senaste bok (signerad o allt ;) )
Tror att de var de jag fick på julafton, hoppas inte glömt nått då får jag väl skämmas men uppskattade alla paket mycket mycket.


Släkten samlad







Årets julklappshög


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0