Ledig bara så där!

Ja det kändes lite som det idag att man var ledig lite bara så där. Men trettondagsafton betyder att man är ledig idag och visst hade gärna varit ledig imorgon med, men ingen lust att offra en av de få (känns de som) semesterdagar jag har. Öppnar imorgon tidigt men betyder att jag får gå hem lite tidigare än vanligt också och hinner vila upp mig inför kvällen. I morgon fyller nämligen någon år som ska firas med ett par bira!

Nu innan jag går och lägger mig ska jag se om jag kan framkalla lite kort till min tavla och kanske för en gång skull kan få upp den också.

Så nu ska jag bara torka ur håret efter duschen och sen kolla om jag kan få fram lite kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0