Känns bra just nu!

Igår blev det en lång promenad hem från jobbet var ute och knata i säkert 50 min, trotsade mörkret och gick hem ändå. Var inte så mörkt ute men lite är det ju faktiskt vid 17.30 tiden. Hem och genom porten och rakt till centrum för att handla hem lite frukost. Träffa coach för småtjejerna och blev hembjuden på fika och lite planering för våren. Han och lagföräldern skulle träffas och han kom på samma dag att kanske var lite sent att fråga mig då, men passa ju bra att träffa honom då. Blev en promenad dit och fick skjuts hem. Eftersom jag inte hade planer för kvällen så passade de ju bra att gå dit och få reda på lite planer inför våren, veta lite datum är bra iaf. Sen får vi se om kan vara med eller ej.

Idag slutade jag tidigt men blev ingen promenad hem...Men har besökt FG idag igen och idag blev det cykeln i 30 min. Först lite blandad backträning sen "plan mark" och vilken skillnad vad man kommer framåt Man cyklar mycket längre på "plan mark". Kom lite över 11 km (1.1 mil låter mer) tillslut.

Imorgon är det jobb som vanligt och får se vad som händer på kvällen, träning eller ej kanske med nya spelet till WII för imorgon ska jag tvätta också.

Dock torkas tvätten här hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0