Helgen

Så var helgen slut och jag ska snart lägga mig i sängen och försöka sova. Inte trött för 5 öre, varför vet jag inte men kanske somna ändå....

Helgen har varit jätte skön, precis som en helg ska vara. Ja jo prinsen kunde fått vara här med mig så hade den blivit extra bra ;)

I fredags slutade jag tidigt och kom hem låg på soffan ett tag och sen iväg och träna. Men musik i öronen gick 30 min på cross trainern förvånansvärt fort! Sen var det lite god kyckling och softa i soffan.
Lördagen spenderade jag med Helena och lillprinsessan inne i stan. Först en fika/lunch sen en härlig långpromenad genom hela stan, eller gick från Sergel, genom gamla stan ut på söder in på kreativ insikt och så vidare tills vi kom till bron innan fridhemsplan. Ja och jag hade förstås koll på vart vi var och skulle gå hela tiden... På kvällen blev det ännu mer slapp i soffan och handboll förstås =)

Lillprinsessan, sötast i stan!

Idag söndag har jag och pappa (mest pappa, jag titta mest på) byggt och satt upp nästan hela vasken i badrummet klart. Pappa börja jobba i lördags men silikonet skulle ju torka över natten. Nu är det bara kranen som ska i och lådorna ska på plats sen kommer det en fin bild på bygget. Tack snälla pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0