Dagen idag!

Vaknade upp av tredje alarmet och tur var väl de för kunde lika bra försovit mig eftersom jag lyckas med att stänga av två alarm tidigare. Hoppades på minusgrader så vårt lilla expriment på jobbet skulle fungera, men varit runt nollan hela dagen och då ville inte vattnet frysa som vi hade ute. Men frammåt 4 tiden hade det blivit lite isyta på vattnet. Så nu håller vi alla tummarna för minusgrader i natt. Kunde också konstatera när jag gick hem att en liten plastmugg med en träklädnypa tar längre tid på sig att frysa än en liten plastmugg med ett gem i. VArför ja jag har inge bra svar. Någon annan?

Varit nere på FG och avverkat 30 min på crosstrainern, får se när nästa pass i veckan blir. Imorgon möte så då hinner jag inte skulle jag tro men blir kanske på fredag.

Hade ju hoppats på handboll ikväll men eftersom tv4sport nu helt plötsligt lagom till VM försvunnit så får vi se vad annat som visas på TV ikväll. Eller kanske ska sätta på en film om inte hittar npt kul på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0