Basket just nu...

Saknar jag att spela basket just nu?! Ska jag vara hhelt ärlig, Nej det gör jag inte. Men samtidigt tror jag att det är bra att jag gjorde de val som jag gjorde i aug och tackade jag till erbjudandet, hade ju sommaren på mig att tänka men har gjort helt rätt beslut. Käns bra att få denna del av basket som jag får nu och jag har inget huvudansvar vilket också är skönt. Jag är med på de helger som jag kan och ca 1 gång i veckan på träningar, några gånger flera. Kanske ökar till tisdagar ibland nu för kommit på att hinner ju hem till de passet jag vill gå på sen ändå och lite extra träning är aldrig fel ;) Så länge jag inte har besök här så funkar de ju med. Kärleken går faktiskt före ;) 

Så har precis kommit hem från en träning med tjejerna (00:or) och vilket gäng, 24 st idag på träningen och ja de snackar en del men ändå så träningsvilliga och idag var det en lyckat träning. Tyckte iaf jag, men får se hur rösten säger imorgon, måste hitta min visselpipa. När det var ca 15 min kvar frågade jag vad de ville göra och de hade ju kommit upp både idioten, staffetter och match, blev ett rungande ja till MATCH. Men när träningen var slut och var 2 min kvar ville någon springa idioten och nästan alla tjejer sprang med, härlig syn att se alla tjejer springa och gjorde de med fart också =) 

Nu blir det soffan för min del och lagt upp ett nutt pussel (1000 bitar) och om en timme är det handboll! 

Detta kan jag dock sakna ibland, dra på matchstället och nu kör vi!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0