Äntligen nu kör vi!!!

Äntligen så har man varit nere på FG igen och kört ett pass, dock inget sånt pass utan ett eget. Ställde mig på den där j*kla crosstrainern som jag egentligen hatar men ändå skön. Ställde in på random och 30 min...Fokusera på tv serien som går på TV så går tiden lite snabbare tänkte jag, ja jo lite snabbare gick de. Åhh bara 1.30 kvar åhh ta i nu tills jag inser att nää då har de bara gått 20 min. Tankarna snurra i mitt huvud, kliva av efter 20 men nej jag vägrar ge upp nu var ju inte så att jag var trött de var bara tråkigt! De sista 10 min gick fort de brukar de (konstigt nog) göra. La mig på mattan körde lite bål, kände i benen att de ville gå lite och blev 5 min på löpbandet bara för att gå lite lugnt. Stretching och sen handla lite mat och frukost. Handlat nyttigt och känner mig så stolt!!! =)

Nu in i duschen och sen blir det tacos till middag, bestämt mig att göra en wrap typ.

Har sagt de förut och säger det igen men nu känns de på mer allvar än någon annan gång. NU KÖR VI! Har lite mått som inte kollat på sen jag och Garpen mätte de 1 maj för några år sen. De kanske kommer fram sen i maj, för det är då första delmålet är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0