Vart försvann solen?

Det som var så fint vädder ute på f.m och jag som skulle gå ut och gå i solen. Fick sällskap med mamma, pappa och Lukas så klart och ungefär lagom till jag kom dit och klev ut ur bilen försvann solen. Men visst promenaden var skön ändå och fick lunch när vi kom hem igen. När jag klav in genom dörren och tog av mig ytterkläderna sa jag, vet ni vad jag är sugen på? På en SEMLA, men jag ska inte ha någon nu. Nää så blev ingen semla och ingen bulle för min del heller. Känner mig duktig! 

Efter besöket hemma så har jag handlat lite tråkiga saker, typ spray att fixa duschkabinen med och schampo och sånt. Vad ska hitta på ikväll vet inte, får se men tror soffan är ganska skön ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0