Tränat framför TV:n

Tisdag och har kort dag på jobbet, ganska skönt ibland. Imorgon och på torsdag är det långa dagar med möte på kvällarna.

Var med tjejerna idag och det gick bra, fick röra lite på mig där också och röra en boll även om det är en av de få gångerna jag har haft basket träning i över en timme utan att skjutit på korgen en enda gång. Jo sköt kanske en gång idag.

Väl hemma så var jag tvungen att handla lite saker, ja är det sista rullen toapapper som man har hemma är det lite kris eller kan bli lite kris och ville inte riskera de. Eftersom hade varit duktig och ätit innan tjejernas träning så blev det träning framför TV:n direkt efter handlat. Efter julen på mellan dagsrean köpte jag ett Wii fit plus och kört det lite innan men idag var jag ute efter träningen och det var grymt kul. 32 min träning gick fort (kan inte stava till tjoff eller tror inte det är ett ord..) Nu pratar vi inte om 32 min framför TV:n utan det var träning i 32 min själv stod jag nog längre framför TV för att byta program i spelet och titta på instruktioner och lite så. Men kul var det iaf och inte sista gången jag gör detta!

Vrida TVn lite så kör vi!



Söt kunde i helgen konstatera att skålen på TV bänken består nu inte längre av Rollo som innan utan av nått annat.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0