Onsdag igen

Japp så var det onsdag igen och jag har hunnit komma hem från jobbet efter en skön promenad hem. Nja ska vara ärlig jätte skön var det inte, det blåste lite men orkade inte springa till bussen så blev lite vardagsmotion istället. Tänkte inte träna idag för att mina ben är helt slut och kroppen också, varför vet jag inte men tror behöver sömn. Har sovit ganska mycket de två senaste nätterna och varit så skönt. 

Igår var det träning för små tjejerna och höll på att inte bli någon träning, kom inte in i hallen genom omklädningsrummen först. Men efter ca 30 min var vi äntligen inne. Underbart att höra att tjejerna verkligen såg fram emot att vilja springa idioten och göra plankan. Det var aldrig nått som vi damer såg fram emot att köra när jag spelade. För min del blev det även plankan på kvällen efter deras pass då jag var och körde ett EL pass på gymmet. Riktigt skönt även om var riktigt trött innan och för att inte tala om hur trött kroppen var efteråt! Var ett tag på väg att inte köra passet men tänkte åhh va skönt de är efteråt när man väl kört. 

Fast idag blir det vila och soffan ;) Ska laga lite kyckling och nått mera kanske bulgur, får se vad som finns hemma.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0